Autocad 2013 Kurulumu Resimli Anlatım

Autocad 2013 nasıl kurulur?

İndirdiğiniz klasörden çıkan winrar dosyasını çalıştırıp winrar içinden çıkarılan klasörün hangi dizine açılıcağını seçiyorsunuz.
Açılım işlemi bittikten sonra, dosyların çıkarıldığı klasöre gidiyoruz ve setup.exe dosyasına çift tıklayıp kurulum işlemini gerçekleştiriyoruz.

Autocad 2013 sözleşmesini kabul ediyoruz (I Accept) ve next e basıyoruz.

Çıkan pencereden Install butonuna tıklıyoruz.

Kutulara dosyadan çıkan seri numaralarını girdikten sonra next butonuna tıklıyoruz

Yukarıdaki kutucuklardan isterseniz üçünüde seçebilirsiniz, isteğinize göre seçim yapabilirsiniz. Seçimleri yaptıktan sonra Install kutucuğuna tıklıyoruz ve kurulumu başlatıyoruz





Kurulum işlemi başarıyla tamamlanınca yukarıdaki gibi bi ekran görüntüsü ile karşılaşacaksınız. Kurulum bittikten sonra internet bağlantınızın kestiğinizden emin olduktan sonra masaüstünde oluşan autocad 2013 simgesine tıklayıp. Autocad 2013 ü başlatıyoruz.

I agree ye tıklayıp sözleşmeyi kabul ediyoruz


Çıkan kısımda Activate butonuna tıklıyoruz ve aktivasyon işlemini başlatıyoruz.



Request an activation code using on offline method seçeneğini seçip next e tıklıyoruz

Klasorler içinden çıkan “AutoCAD 2013_x64.exe” dosyasını sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırıyoruz.
1- Patch butonuna basıyoruz
2-”Request Code” nuzu kopyalayıp (Ctrl+C) programdaki “Request” bölümüne yapıştırın (Ctrl+V). Ardından ortadaki “Generate” tıklayınız oluşan “Activation” kodunu kopyalayıp ilk kutucuğa yapıştırın hepsi otamatik olarak yerleşecektir.

Programı başarılı bir şekilde kurmuş bulunuyoruz. İnternet bağlantınızı tekrar açabilirsiniz.
NOT:Bu anlatım öğrenci arkadaşlar için hazırlanmıştır, ticari amaçla kullanacak kişilerin lisansı satın almasını öneririm…





Eğer daha önceden bilgisayarınızda autocad 2012 gibi başka sürümleri mevcutsa aşağıdaki uyarıları alabilirsiniz.
Daha önceki ayarlarınızın 2013e geçirilmesini isteyip istemediğinizi soruyor kabul ediyorsanız “yes” e tıklayabilirsiniz. Yes dedikten sonra bilgisayarın baştan başlatılıp başlatılmamasını size soracaktır.






Kurulum bittikten sonra autocad 2013 ü açtıktan sonra hangi ayarların 2013e aktarılmasını istediğini size soracaktır




4 yorum:

  1. Kabul etmiyor generate kodunu bi türlü yapamadım

    YanıtlaSil
  2. Autocadciler;Tasarlamak Ve Üretmek Amacını Sunar.: Autocad 2013 Kurulumu Resimli Anlatım >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Autocadciler;Tasarlamak Ve Üretmek Amacını Sunar.: Autocad 2013 Kurulumu Resimli Anlatım >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Autocadciler;Tasarlamak Ve Üretmek Amacını Sunar.: Autocad 2013 Kurulumu Resimli Anlatım >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil
  3. Autocadciler;Tasarlamak Ve Üretmek Amacını Sunar.: Autocad 2013 Kurulumu Resimli Anlatım >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Autocadciler;Tasarlamak Ve Üretmek Amacını Sunar.: Autocad 2013 Kurulumu Resimli Anlatım >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Autocadciler;Tasarlamak Ve Üretmek Amacını Sunar.: Autocad 2013 Kurulumu Resimli Anlatım >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK jn

    YanıtlaSil
  4. Autocadciler;Tasarlamak Ve Üretmek Amacını Sunar.: Autocad 2013 Kurulumu Resimli Anlatım >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Autocadciler;Tasarlamak Ve Üretmek Amacını Sunar.: Autocad 2013 Kurulumu Resimli Anlatım >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Autocadciler;Tasarlamak Ve Üretmek Amacını Sunar.: Autocad 2013 Kurulumu Resimli Anlatım >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK qv

    YanıtlaSil